Babymom07 Arkadaşlar merhaba emzirme sütyeni için öneriniz hangi marka çok çeşit var karar veremiyorum bir de büyük göğüslüyüm doğumdan sonra daha da büyür diye düşünüyorum sizce hangi marka daha rahat olur?
gulsahmeyra35 Ben de büyük göğüslüyüm ve kesinlikle dagi diyorum. Trendyoldan bi kaç ay önce 2lisini 600 tlye almıştım ve inanılmaz rahat