Deletedmom_99 Selam kızlar. Ankara bilkent şehir hastanesinde yakın zaman da doğuracak yada doğurmuş olan var mı?. Hadi gel doğuracaksın artık deyip doktorunuz arıyor mu? Vip odalar var mı
Bb95 Deletedmom_99 38 nci haftadayım oraya gidiyorum bende ama doktor sancın çoğalınca gel dedi mesela bana tabi doğum yapan tecrübeliler vardır
Bebekkkk Deletedmom_99 sabit doktor yokki orda kim nöbetçiyse o yapıyor ben Bilkent’te yaptım memnun kalmadım ne muayenelerden nede doğumdan suratsızlar hepsi keşke devlet hastanesine gitseydim daha iyiydi 😂 benim odam iki kişilikti sezeryan oldum bu arada
Deletedmom_99 Bebekkkk kimisi suratsız kimisi güler yüzlü. Ama önemli olan bilgili olup ilgilenme leri
Bebekkkk Deletedmom_99 ben o ilgiyi görmedim işte onların yüzünden enfeksiyon olmuştum birbirini suçlayıp durdular acilde 😂 Allah düşürmesin beni bidaha oraya sizde dikkatli olun 🌸