beste1122 Kahvelim_ cok tesekkur ederim sağlıklı olsunda 1 oğlum var gönlümden gecende kiz ama hayirlisi insallah❤
fayting beste1122 o halde zamanını bekleyin zaten 5 haftaya öğrenirsiniz. İki seçenek var ya kız ya erkek ikisi de sizin bebeğiniz olcak her halükarda seveceksiniz
Ayvareceli Benimde ramziye göre kızdı kaç kere baktırdım herkes kız dedi. Geçen hafta doktor erkek dedi😂😂😂😂 inanmayın sabredin doktoru dinleyin