40+3 den selamlar. Bebegin hiç gelesi yok gibi. Ananas, hurma, bogurtlen yaprağı çayı, pilates topu egzersizleri, iliski vs denedim ama ise yaramadi. Bir oneriniz var mi? Sizce dogumu nasıl tetikleyebilirim? Bu gidişle sezeryan olursa sasirmiycam artik..