Kızlar 33+4 haftalık hamileyim. Namaza başladım ama acaba eğilip kalkmak erken doğumu tetikler mi. 31. Haftadan beri baş aşağı dönük dedi doktor. Hani doğum olsun diye eğilip yerleri silerler ya ben de eğilip kalkarken sorun olur mu acaba. Bir de biraz zorlanıyorum nefes nefese kalıyorum zor ayağa kalkıyorum sandalyede kılsam olur mu