Ben 30.haftada adalat kullandım aynı zamanda oksopar da kullanıyodum herhangi bir sıkıntım olmadı yalnız şöyle bi durum var ciddi tansiyon düşürüyo bana doktorum ılacı aldıktan sonra 1 saat yat dinlen kalkma demişti ama 2,5 yaşında bi oğlum daha var benim ıcın pek mümkün olmadı ilacı kullandığım süre esnasında bildiğin koma gibi gezdim çünkü normalde de düşük tansiyonum var . Sürekli tansiyon takibi yap eğer şansın varsa uzan dinlen