Simgekantar Merhaba kızlar. Afiyet hastanesinde doğum yapan muayeneye giden var mı? Hangi doktoru önerirsiniz ve fiyat aldınız mı doğum, muayene vs için.
Gul_pempe23 Melek3675 merhaba lale hanım bu hafta geldı dıye bılıuorum randevu sıstemı acıktı ama bu hafta yıne kapalı gozukuyor acaba ıznemı cıktı bılgınız varmı