emine_t Doktordan bulantı için ilaç istedim prizin yazdı. Açıkçası burada hiç kimseden duymadım herkes prilamı söylüyordu. Onu yazar diye düşünmüştüm. Aranızda Kullanan var mı acaba ne farkı var prilamdan merak ettim
Beyzabyrksrgn emine_t bana da ilk prizin vermişti ben fayda görmedim prilam yazdı ondan da fayda çok goremedim dramamine yazdı ama arkadaşım da benim tam tersime prilamdan değil prizinden fayda gördü bünyeye göre sanırım :)
glsn-1996 emine_t bana da doktorum onu verdi ama bi ara sağlık ocağına rapor yazdırmak için gittiğimde o ilacın iler derecede bulantı kusma öyküsü olanlar için daha uygun olacağını söyledi prilamı önerdi . Bi süre prilamı kullanıp elimde prizin kaldığı için prizine devam ettim ben halen de ediyorum bence bi sıkıntısı yoktur. Ben farklı bi feedback almadım ikisinden de
emine_t glsn-1996 hmm aslında doktora aşırı bulantım olmadığını kusmadığımı söylemiştim ama neyse zaten pek kullanmıyorum
miniminimini Prilamla hemen hemen muadil ilaçlar, ben prilamdan fayda görmeyince prizin yazmıştı, o da işe yaramadı …