Seymom Selam kızlar benim göğüs ucu ve halkam çok açık renkti tenimde açık buğday, şuan baya kahverengi sizde durumlar ne doğumdan sonra geçer umarım 🤭
Beybitooo Seymom benimkide nerdeyse simsiyah oldu cinsiyetiniz ne bana kadının biri bakıp göğüs ucumdan erkek dedi 😂
Sema_1nur Seymom 10+ 1 haftalık hamileyim benim de aynı çevresi ve ucu baya kahverengi oldu çemberin içindeki kabarcıklar da arttı
Damlaalyz Seymom bende beyaz tenliyim pembeydi ucu ve halka küçüktü oğlumda da kahverengi olmuştu 1 senenin sonunda rengi pembe olmasa da açılmıştı sütlü kahve gibi olmuştu😅 şimdi kizina hamileyim 35 haftalık ve yine koyu kahverengi çevresi de oğlumdaki kadar olmasa da genişledi biraz bakalım umarım sonrasında geri açılır rengi
Seymom Mommytwice2 Hypenia kaç haftalıksınız ben 35+5 göğüs ucu konusu çok canımı sıkıyor ama diyorum bebeğim bu kadar renk ayrımından daha çabuk memeyi görür belki😂😂🤭
Hypenia bende de aynı beyaz tenliyim gögüs ucum pembe ve az kahverengi karışımıydı şimdi ise kahverengi koyu oldu baya 🥲
bebegimhayalim Seymom bende aynı haftadayim ve baaya koyulması ve çevresi genişledi zaten bebeğimiz ilk aylar sadece siyah beyaz gördüğü için rengi koyilasiyomus daha kolay memeyi tutabilmesi için minik kuzular ya Rabbım ne güzel planlamis herseyi çok şükür 🥲♥️
Damlaalyz Damlaalyz annem 4 kız çocuğu doğurdu hep pembe kaldı ben anlamadım hicbirseyim anneme benzemiyor😅
BirazbundanBirazondan1 Damlaalyz benim annem de aynısını bana demişti. 3 çocuk doğurdum göğüslerim pempeydi diye benim ki kararmıştı. Doğum yapınca renk açılıyor
Rbytkn Seymom ilk gebeliğim de hiç değişmedi benimde açık renkti Ikinci gebeliğim de de şu an koyu kahve rengi Hormonlar her gebelikte farklı oynuyor 😅
Seymom bebegimhayalim gerçekten öyle bizde siyah beyaz kartlar alıyoruz asıl olay meme sanırım 😂 aynı haftalarda isek nasılsın heyecan var mı 🥰