Kızlar hamilelikten önce lazere gidiyordum sırt kıllarimdan rahatsizdim baska bölgelere de gidiyordum ama özellikle şikayetim ordaydi genetik bişey enseden aşağı kadar bildiginiz kıllarım vardı siyah sekilde. büyük ölçüde rahatlamistim lazere giderken azalmıştı hamile kaldiktan sonra tabi birakinca özellikle sırt ve karın bölgemde acayip derecede uzun ve siyah kıllarım cikti:( artık gittiğim makineyi bırakınca mi oldu, hormonlardan mi bilmiyorum sırtımı almayım desem önümuz yazcbu durumu yaşayan var mı? Kimi diyor dökülür sizce sırtta cikan bu kıllar dökülür mü gerçekten? Yoksa almak mı lazım sırf dökülür umuduyla ellemiyorum ama böylede olmuyor agdaya alerjim var annem dedi ki saç kesme makinesiyle alalım sırtını en azından biraz rahatlatir. Yani bildiğiniz tras makinesi. Doğumdan sonra geri lazere başlayacağım bı kaç ay bu şekilde alsam sizce ne olur