Niless- Yurtdisinda yasiyorum burda ilk 12 hafta kullaniliyor sonrasi birakmak zorundasin fazlasinin zarari oldugu icin. Kendiniz de bu konu hakkinda arastirma yapabilirsiniz. Belki ictigini vitamin icerisinde folik asit cok az vardir oyuzden devam et demistir doktor ama bilemiyorum. Folik asit ilk 12 hafta gelisimi acisindan sirtinin kapanmasi, bas cevresi vesayre icin cok onemli sonrasinda artik her sey olustugu ve tam oldugu icin gerek duyulmuyor. Hatta cokca arastirma var fazlasinin baska anomalilere yol actigina dair