4+5 de kese görünmüştü 6 haftalıkken kalp atışı vardı 8 haftalık gittiğimde kolları be ayakları biraz belliydi rbenim doktorumun renkli ultrasonu var şimdi 9+5 10+2 de tekrar kontrolüm var kalp atışını benim doktorum dinletmiyor belirli süre bu sefer dinlettim bilmiyorum organları gelişim aşamasında önermiyorum diyor bende ısrarcı olmuyorum iyi olduğunu söylediği için