Kızlar normal doğum yaptım bebeğimin kafasında şişlikler ver içerisi su dolu gibi yumuşak böyle doktor normal geçer dedi ama çok tedirginim elime değdikçe ağlayasım geliyor keşke sezeryan olsaydım kesilseydim de kafası böyle olmasaydı diyorum eşimde bende üzgünüz hissediyorum yansıtmamaya çalışıyor ama morali çok bozuluyor yarın tekrardan kontrole gidecez. Başına gelip geçen var mı nolur cevap verin