Aysnrclk Merhaba hanımlar .36 haftalık hamileyim yarın doktor kontrolüm var .Ana bir kaç gündür alt karnımda adet olacakmış gibi ağrı hissediyorum neden böyle olur ilk gebeliğim
bebegimhayalim Aysnrclk ben bu kac gündür böyle agri yaşıyordum ve üzerine sirt ve bel agrisi oluyordu ne oturabiliyprum ne yatabiliyorum. Doktora gittim 2 serum ve Bi hap içirdi bana özel takipliyim. Nst de 3 tamr kasilma agri çıkmıştı ona göre serum takti tüm bu şikayetler kasilma agri olarak geciyormus bende tecrubesizdim ilk gebeligim bilmiyordum. Şimdi 35+4 olduk ve normalde bebegin yerini karnımda anlamiyodum dün ilk defa çok kasik oldu ve bebeğimin ayağını gogus altımda ittirirken yakaladım kendimce acaba döndüğü için mi ağrım oldu diye çözdum cunki ilk defa ayağını hissettim gogus altında genelde kasigimda hareketler hissediyodum
gulsahmeyra35 Merhaba, biz de 36+5 olduk. Benim de son bi kaç gündür kasıklarım ağrıyor regl sancısı gibi. Ama Uzun sürmüyor ağrılarım. İlk gebeliğim tahminimce bebiş kanala yerleşiyor olabilir bizim salı günü kontrolümüz var bakalım doktor ne diyecek
Aysnrclk gulsahmeyra35 olabilir beşlide yerleşiyordur benim 30 dakikalık ağrıyor .Alt karnım adet olacakmışım gibi aynı . Daha geçmedi .
Aysnrclk bebegimhayalim aaaa gerçekten çok garip bende yarın doktora gideceğim bakalım ne diyecek o zaman teşekkür ederim sizde İnşAllah kolaylıkla sağlıkla hayırla atlatırsınız