Sema_1nur Ebru3457 hocalar anlayış gösterir diye düşünüyorum bebekle alakalı bir sıkıntı olduğunda burdan sonra kararım değişti gircem
Ebru3457 Sema_1nur yani canım bana üst araması yaparken bile gebemisin diyip dokunurken ona göre yavaş yavaş dokundu anlayışlılardı tabi herkes bir olmuyor bende 36 Haftamda felan girmiştim sınava
Alinrabia Ekimannes33 bunu bılmıyordum bnde unıversıte sınavına gırcem bu yıl hıc duymadım boyle bıseyı