Unzile31 ya banada nasip olur inşlh dönsün istiyorum çok korkuyorum dönemzse die 30 da doğum pozisyonundaydı benimki ama 34 gittim dönmüş dedi doktorum makat geliş dedi 36 da gittim yine öyle dedi doktorum rahatlattı beni ama henüz dönme imkanı war dedi hatta doğumda bile dönebilir dedi üzme kendini dedi son çaremiz sezeryandır dedi insan kafasına takıyor ama ya dönmese die 🥲