Kızlar düşük riskimden dolyı progestan fitil ve beş gün ara işe iğne kullanıyorum. Kanamam olmuştı. 3 gün oldu ama kanamam açık pembe renkte az bir şekilde gelmeye devam ediyor. İlk gün ki kadar yoğun değil. Akıntı ile karışık açık pembe şeklinde geliyor. Akımtım da yoğunlaştı fitilden sonra. Ne zaman biter bu kanama? Çok korkuyorum bişi olacak diye? Bunu yaşayan var mı?