Kızlar merhaba. 8 haftalık gebeyim. Öyle aman aman midem bulanmıyor. Sadece tiksiniyorum çok şeyden. Sevdiğim şeyleri yiyemiyorum falan. Prilam var elimde ama zaten karaciğer enzimlerimi düşürmek için ürsactive kullanıyorum. Bir de başka ilaç almayıö kimyasal kimyasallar diye de prilam kullanmıyorum. Ama bu tiksinti beni aşırı rahatsız ediyor. Midem her an kusacak gibi. Kullansam mı bilemedim