13+6 hamileyim karnimda tüylenme var normalde karnimda hiç yoktu ve epilasyon olduğum için kolumda da cikmiyodu kolumdada çıkmış biraz goyus uçlarımda tek tek olmuş normalmi bu hormonlarım bozulmus olabilirmi özelikle göbeğime çok şaşırdım hiç görmedim bı kadında göbekte tüylenme 🤣🤣