Elifemir25 Kızlar kan verdim sonuç çıktı ama hastaneyle evim arasında mesafe baya var 3 yaşında oğlum var hava soğuk evden çıkamıyoruz sonuç böyle çıkmış
Elifemir25 Çok sağolun rabbim dileyen isteyen herkese nasip etsin 🙏 kimsenin kucağı boş kalmasın inşallah en son 21 ocakta adet oldum
Nissyoo Elifemir25 merhaba hayırlı olsun ben de en son 24 ocakra oldum perşembe beta baktırdım 525 cıktı yarın doktora gideceğim ilk muayene icin, saglıkla kucagımıza alalım insallahh