Cerenglr ben idrar testi ilk yaptigimda göremedim koydum dolaba (biriktiriyodum çocuğum olmuyodu 2yildir ) dier hafta hasta olmayınca yine yapayım dedim baktım eski teste böyle ikinci çizgi var kurumuş die öyle olmuş sandım erken gebelik yaptım 1 hafta sonra 10 dk içinde çıktı demeki ozaman da varmış çok silikmis kuruyunca beli etmiş belki seninkide öyledir