Cikcik00 Kullanmaya gerek var mı geçen idrar yolundan kasığım ağrıyınca verdi doktor şuan ağrımda yok verirken gerekte yok ama için rahat olsun diye veriyorum demişti 3 gün kullandım birde fitil yerleştirmek için bi aplikatör var mı İnternette bulamıyorum eczanede oluyo mu elimle ittiremiyorum yeteri kadar
irmlts Merhaba, doktorunuz daha iyi bilir tabii ki, bu süreçte kendiniz karar vermekten kaçınmalısınız bence. Enfeksiyon da düşük riskine sebebiyet verdiği için vermiştir. Kullansanız iyi edersiniz. Geçmiş olsun.