Diyetisyen suni sancı kendi sancını aktif ederse suniyi kapatıp kendi sancınla devam ettiriyolar . Yada açılman hızlı ilerlerse suni dozunu yükseltmiyolar . Pozitif durumlarda var her doğum farklı . Sen olumlu yönlerine odaklan canım☺️ Ben mesela hiç bağırmadan konuşmadan sancı çektim , kimiside hastane inletiyo acıyı karşılama şeklimiz bile farklı