Merhaba kızlar uygulamaya göre 8 haftalık hamileyim ve en başında beri lekelenmem vardı progestan kullanmaya başladıktan sonra kesilmişti bu gün yine kahverengi leke geldiğini gördüm bu arada kesenin etrafında kanama alanı vardı progestan rağmen ara ara böyle yaşıyan oldumu çarsamba doktora gidicem ama endişeliyim bundan önce bir düşük bir boş gebeliğim oldu