Sehrazat32 sağolun şuan hamileyim 13 haftalık serklaj oldum bu yüzden. Rahim ağzı çok çabuk kısalıp uzayabiliyor bende kızımı kaybetmeden 3 gün önce doktordaydım bir sıkıntı yoktu aniden olabiliyor. Korkutmak istemem tabi ama ihmalde etmeyin belki bir ilaçla düzelebilecek birşeydir sonra pişman olmayın diye diyorum bunu yaşayarak tecrübe etmiş biri olarak. İnşallah güzel haberlerinizi alırız