Benimde bi hafta önde gözüküyordu sadece karbonhidrat ve şekere dikkat et dedi. Olumsuzluk tarafı sadece şu bildiğim kadarıyla normal doğum istiyorsan bebeğin kilolu olması buna engel sezeryana alırlar. Takılma yani canım kendi doktoruna da sor yapabileceğim birşey var mı diye aklın kalmasın