Doktorum suyun alt sınıra yakın demişti perşembe günü havuç suyuna başladım bende cuma yine kontrol var bakıcaz arttı mı diye ama az önce tuvalete gittim peçete koymuştum leke vs gelirse görmem diyerek peçetede 3-4tane 1 tl boyutunda yuvarlak ıslaklık vardı baya ıslaktı yani idrar mı su mu çözemedim de yine peçete koydum takip edicem bakalım böyle su sızıntısı yaşayan var mı ya 21+4 teyim daha 😕