Merhaba kızlar, benim daha önce 2 tekrarlayan düşüğüm var biri 19 hafta diğeride 7 ci hafta. Şu an 1 yıl sonra yine hamileyim ve 7 ci haftada lekelenme oldu doktor progestanı sabah akşam kullanıyodum dozu iki kata çıkar dedi. Başına böyle birşeyler gelen oldu mu, çok endişeliyim..