Bence normal ilerliyorsa hamilelik acil bir sıkıntı olmadığı sürece normal. Bende 32ye kadar hep ayda 1 kere gittim. Geçtiğimiz haftada Ramazan öncesi bi görüşelim dedi doktorum bebeğin suyuna durumuna bakıp ona göre oruç tutabilirsin diyecek. Ramazanin hemen bir iki gün oncesinde de Allah nasip ederse 36 hafta filan oluyor o zaman görüneceğim. Daha başka ne zaman çağırır onu bilemiyorum