Arkadaşlar beta değerim iki katı artıyor ama ilk kan verdiğim günden beri adetli gibiyim. Dün doktor kontrol etti rahmin kalınlaşmış eğer ince olsaydı boşver hiç bundan bir şey olmaz derdim dedi progestan başladık. İlk gebeliğim 8 haftalıkken düşükle sonuçlandı. Bunda da kimyasal dendi ama beta artıyor yarın birdaha kan verecem. Dış gebelik ya da normal mi ilerleyen süreçte görecez. Kimyasal da rahim kalınlaşır mı ?