kubra9692 bende çay ve kahve hastasıyım resmen her gün icmezsem rahat edemezdim ,birden kahve ve çaydan tiksindim o süreçte hiç kahve içmedim ama çayı kahvaltıda içmeye çalışıyorum su midemi bulandırıyordu diye çayın tadı çok çok kötü ,kahve öyle arada canım isterse bir fincan içebiliyorum şimdilik ,3 aylık gebeyim bu arada