Bende öyleydim ne hissettiğini çok iyi anlıyorum 😂 şu an 23+1 haftalık hamileyim ve şu kadarını söyleyim, yumurtlama gününe dikkat etmeden akışına bıraktığım test yapmayıp beklediğim ay hamile kaldım 😅 bence rahat olmak ve acaba oldu mu diye düşünmemek önemli olan. Bana bu cümleleri söylerlerdi ama gel de bana sor onu derdim insan merak ediyo ama yaşayıp gördüm 😊