Edaa01 Kızlar yardım edin bu 3 isim arasında kaldık sizce kulağa hangileri hoş geliyor başka isimlerede acıgım teşekkürler
asetonluoje Ben yeni isimleri pek sevemiyorum o yüzden öykü 🐣 ama şunu da düşünmek lazım ileride yurt dışına çıkıp orada bir iş hayatı vs olursa bu isimle çok zorlanır
Edaa01 bahocum evet doğru diyorsunuz bende bu ara lina elmira almira cok duyuyorum o yüzden de arada kalıyorum koymasammı diye o yüzden eşimde öykü dedi cok nadir oldugunu düşünüyoruz teşekkür ederiz
Edaa01 Derara isimin güzelligine birşey diyenem evet kulaga hoş geliyor ama dogrusu da bu aralar bu isimi cok duyuyorum cevremde