gbayindir Kızlar merhaba saçlarım dökülmeye başladı artık bir sampuan tavsiyeniz var mı katı şampuan kullanıyordum
MorKelebek54 gbayindir panten ya da elidor kullaniyodum ama boykot urunler olunca kullanmiyorum artik. Farkasinin sarimsakli sampuanini kullaniyorum o da iyi bence dokulmemelrde azaltma yapti
Nursemom_ Brnim oluk oluk dökuluyordu hamile arkadasım bunu kullan dedi aldık suan indirime girdikce hala stok yapıyorm dökulemem durdu 33 haftalıgım dogum sonrası da kullanırım muhtemelen resim eklicem smdi