Canım 35+2 deyim 3 gün önce normal kontrolüme gittiğimde hiç bir sancım belirtim olmamasına rağmen nst de 60lara vuran sancılar gözüktü ve beni acile yönlendirdiler alttan muayene edildim açılmamda yoktu yatış yapmam gerektiğini söylediler ama benim hiç bir hazırlığım ve belirtim yoktu yatışı reddettim evime geldim evime yakın bir özel doktor vardı birde ona görünelim dedik 2 gün önce ona gittik nst de hafif sancım çıktı doğum geciktirici kapsül yazdı doktor onu kullanıyorum şimdilik birşey yok gibi şükür bekliyoruz bakalım