Dilanozbeyuce Merhabalar 4 gün önce doğum yaptım oğlum da yanımızda hastanede kaldı ordan hastalık kaptı bebeğe bulaştırdı bebeğim grip oldu doktor sadece serum vermiş başınıza geldi mi günlük bebeğin hasta olması çok korkuyorum napıcam
gdaslik Dilanozbeyuce başıma gelmedi ama en önemli şey burnunu açık tutmak burnu tıkalı gibi hissettiğinizde serum fizyolojikle burnunu açmak iyi gelecektir. Geçmiş olsun
Rbytkn Dilanozbeyuce ateş vs yoksa endişe etmeyin önemli değil, serumu günde en az 3 kere yapın burun temizliği çok önemli diğer delikten herseyin çıkmasına dikkat edin sadece yattığınız odaya bir soğanı ikiye bölüp bir kaç karafil batırın mikropları kırar Allah şifa versin 🤲🏻
gdaslik Dilanozbeyuce burnu temiz olduğu sürece ilerlemez. Kızımda serum fizyolojik ile çoğu gribi başlar gibi olduktan bir iki gün sonra bitirdik hep.