32+5 günlük gebeyim bugün fark ettim karnım çok sert rahmime baskı çok oluyo bide bugün bir kere rahmime kramp girdi. ağrı oluyo kasık ağrılarım var acaba erken doğum habercisimi 29 ocakta doktor kontrolüm o yüzden napmam gerek bilmiyorum. Yururken falan karnımin alt tarafı ağırlaşıyo migdemi kramp giriyo. 😓😔😓😔😓😔😓