Merhaba hanımlar 32. Haftada çalışabilir raporu aldım. Şuan bazı risklerden dolayı raporumu iptal etmem gerekiyor. Çalışabilir raporunu başka hastaneden aldım. İptal ettirmek için de yine o doktora mı gitmeliyim yoksa başka doktor da iptal edebilir mi?.