nazlidumn 6+3te bende de geldi daha kalp atışı duymamıştık hemen doktora gittim kanama alanları var ama bebek sağlıklı duruyor dedi kese düzgündü iğne ve hap verdi o gün akşama kadar akıntı oldu sonra kesildi 12.haftaya kadar düşük riski olarak değerlendirilecek bu durum dikkat etmen lazım dedi şimdi olabildiğince yatmaya çalışıyorum sizde mutlaka gidin yerleşme kanaması da olsa en azından rahim içinde kanama alanı var mı kese sağlıklı mı bi görmüş olursunuz ihmal etmeyin