Yusufeymenimm geçen hafta eltimin de şüphesi vardı testi bu şekilde çıktı yok baksana falan dedi. Ben var dedim çizgiyi görüyorum dedim. Eltim yok dedi 😅 gitti kan verdi gebeymiş 🙏 inşallah arkadaşın da vardır bitanem 💕 ben hamileyim şuan dualarım onunla inşallah inşallah var canım hayırlısı olsun 💕