Dbdmr boraninannesi_ merhaba evet cok oldu çıktı temiz çıktı şükürler olsun, bende şuan gebelik şekeri var onla uğraşıyoruz
boraninannesi_ Dbdmr cok cok gecmis olsun temiz cıkmasına ayrıca cok sevindim toplam kac gunde cıktı acaba
Dbdmr boraninannesi_ tüm detaylı sonuçlarıyla birlikte 1,5 ay sürdü diyebilirim. Sizde mi yaptırdınız
boraninannesi_ Dbdmr evet ben de 15 nisanda yaptırdım, 18 nisanda önsonucum çıktı temiz geldi. Detaylı için bekliyorum ama zaman akmıyor sanki🥹
Dbdmr boraninannesi_ korkmayın insallah temiz gelecektir🙏 Bana ön sonuc temiz çıkınca digerleri de temiz cıkıyor demislerdi🙏
Nesegull Dbdmr Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 hiçbir aileyi bu tür belirsizliklerle üzmesin rabbim evlat başka birşey hep evladını düşünerek yaşıyor hamileyken insan🤲🤲🤲
vendetta_ sezennmert doktorumda öyle soyledı ama bır kaç kışının gelmıs normal yazıyormuş gitmısler doktorda iyi demıs sonuclara
sezennmert vendetta_ bende sadece sonucunuz çıkmıştır yazıyor belki detaylı sonuç çıkınca enabıza düşüyordur