YgmrKck Kızlar 13. Haftalıkta sizce bebek hissedilir mi ? Ve Karnınız çıkmaya başladı mı ? Ben şuan tam 54 kiloyum. Salı günü doktora gideceğiz. 🤭 Sürekli endişeleniyorum acaba birşey mi oldu hissetmiyorum ben diye 🥺
Bnurr YgmrKck 16 haftalığım doktor hissetmek için 2 haftan daha var dedi ilk gebelik olunca geç hissediliyormuş, o kontrol günleri gelmek bilmiyor 🥰
Seldahilal YgmrKck bence çok erken bide ilk gebelikde çok çok erken cnm ben bile şuan 20+5 çok nadir hareketlerini hisediyorum o endişe hepimizde var ya sürekli iyi düşünmeye çalış aklına getirme
Alicansi YgmrKck hiç endişe etme canım bu haftalarda çok erken hissetmek için arada ağrın olabilir ultrasona gittiğinde keseyi ve kalp atışını duyunca rahatlarsin
perihankrkya YgmrKck ben 16 haftalikken hisetmistim oda pit pit şeklinde cnm suan senin icin erken 🥰 ikinci gebeligim hemen gobus cikiyor diyorlar ikinci gebelikte beklemedeyim bende 😊
YgmrKck Seldahilal ayy içimi rahatlatıyorsunuz gerçekten yoksa eşimi hergün darlıyorum gidelim diye ☺️
YgmrKck Cinsiyetleriniz Nedirrr ? Ben daha gidemediğim için bilmiyorum ama her hurafeyi denedim açıkçası 🤣 Her hurafe erkek çıkıyor 🤣🤣
Ebrucar YgmrKck ben oturup kalkarken ya da dönerken bebeğin yer değiştirdiğini hissediyorum biraz. Cinsiyet olarak da 12. Haftada gittiğimiz iki doktor da kıza benziyor dedi 10 gün sonra net söylerim dedi bakalım Çarşamba günü gösterirse öğreneceğiz 🥰
Canan-06 YgmrKck 2.gebeliğim bel ağrısından başka bişey hissetmiyorum 😂 13 haftalık olduk kızımı 20 haftalıkken hissetmiştim
Canan-06 YgmrKck ilk hamilelik çok zor oluyor duygusal açıdan deneyimsizlik oluyor ben 7 8 aylıkken sürekli hareket etmesini beklerdim hareket etmezse 2 3 çikolata yiyordum psikolojim bozuluyordu 😂😂
Altunkaya_44 YgmrKck bende 13+6 dayım brnde hiç hisetmedim daha küçük doktor en erken 17,18 de hisedersin demişti oda nadir kişiler hisediomus 20. Haftadan sonra hisetme olurmuş bende çok istiyorum hissetmek sormuştum
biranne__ YgmrKck şimdi erken canım 😊 endişe hepimizde var merak etme pozitif düşün sen yinede bende 14+3 olduk 13. Haftanın sonlarında karın çıktı