MevaErsoy Arkadaşlar selam bende aylardır idrar yolu enfeksiyonu var mantar vs de defalarca oldum 33 haftalık gebeyim şuan hala komtrole gittiğimde enfeksiyon var idrar ver idrar kültürü veriyorUm bu durum normal doğuma engel mi acaba