2lokummannesiii Kızlar işin içinden çıkılmaz bir hal aldı bendeki depresyon. Doktor daha önce kullandığım ilacı kullanmamı söyledi ama ben süte geçer diye başlamadım ve iyice dibe çöktüm resmen. Emzirirken kullanan var mı?
hepoyleolurzaten__ 2lokummannesiii bende de düşünce ve kaygı bozukluğu var baya ilerledi panik atak haline gelmeye başladı hamile olduğumu bilmiyordum 1 yaş oğlum var onu emziriyordum doktorum sütten kesmemi soyledi çünkü sütten hepsi geçiyor Muş çocukta uyku hali baygınlık tarzı şeyler yapıyormus hatta ilacı vermwdwn önce kağıt imzalattılar bana kesmem için birşey olursa sorumluluk almadıklarına dair tabi kullanamadim hamileyim
ayyucebozt 2lokummannesiii ben hamile kaldığımı öğrendiğim sırada kullanıyordum o zaman riskli gebeliğe yönlendirmişlerdi. Emzirmede de çoğu kimyasal bebeğe geçeceğinden sizi emmeyi bıraktığında yoksunluk gibi durumlar yaşayabilir diye düşünüyorum sadece kendi fikrim. Antidepresanın grupları var. Hamilelikte eğer çok çok sıkıntılı bir dönem geçiriyorsanız A grubundan ilaç verebiliyorlarmış muhtemelen bu durum emzirme dönemi için de geçerlidir. Bana kalırsa birkaç ay dişinizi sıkın çünkü gerçekten bebeğe zararlı 😔
2lokummannesiii hepoyleolurzaten__ Bencede öyle ama yine de kullanılabilen sınıf sınıf ilaçlar var diye biliyorum Allahım kimseye göstermesin bu durumu
hepoyleolurzaten__ 2lokummannesiii amin şuan ben ilaç kullanmıyorum zor başa cikiyorum 😑 çocuklar için mecbur bizimki kullanılmaz dedi ama yinede siz bilirsiniz bebiş küçük degilse emzirmeyi sonlandırın bence