Ayris93 hemşire değilim ama bir yakınımın başına geldi. Aynı haftalarda sancısı geldi, bebek erken gelişmiş. Gebelik şekerinden dolayı. Nefes alıp vermesi düzelsin diye küveze alıyorlar. Bir hafta gibi bir süre tutuyorlar takip etmek için ama aklınıza kötü şeyler gelmesin. Küveze alınıyor diye çok hasta gelişmemiş gibi düşünmeyin. Tedbir gibi düşünün. Bebeği şu an çok sağlıklı, sezeryan ve küvezde kalmasına rağmen annesini de emiyor her şey yolunda yani. 😊