Kızlar bu ikinci gebelegim. İlkinde yaşamadım o yüzden yerleşme kanaması vs bilmiyorum. Dün karın ve vajinal bölgem ağrıyordu. Gazdır dedim önemsemedim. 5+6 yım.Akşam erken uyumuşum. Sabah kalktım kahverengi akıntı. Silindim başka bir şey yoktu. Sonrasında yürürken hissettim birşeyler. Baktım kahverengi su gelmiş. Normal mi bu? Acile gitmem gerekir mi? Randevum cuma günü beklemeli miyim? Bu arada karın ağrım devam ediyor. Ara sıra vajinama vuruyor.