Ama bu kadar evham sizin için de bebek için de iyi değil. Yaşadığınız duygular bebeğe de geçiyor malum…
Bebeğinizi Allah’a emanet edip sabırla doğumu beklemekten başka yapacak bir şey yok. Her gün kontrole de gitseniz bebeğin sağlığına bi katkısı yok.