Efnan-77 Her iki doğumunda artıları ve eksileri var. Normal doğumda doğum sürecin güzel geçti dikişsiz, suni sancısız. Epiduralsiz doğum yaptım doğum esnasında birkaç yırtık oldu o dikildi
Sonrasında acı eşiğim hassas olduğundan 2 hafta ağrı çektim, çok fazla ıkınmadan dolayı basur oldum. Oturanıyordum resmen ilaç tedavisine başladım. İçinde ne var ne yok çıkarıyorsunuz karnım dümdüz oluyor. Kanama olduğundan baya rahatlıyor insan. Sütün daha fazla geliyor.
Sezeryan öyle olmamıştı. Sezeryan dikiş yerlerin ağırıyor 1 hafta