Hayriye32 bende ikili test yaptirdim ama sonucu almadan nipt testide yaptırdım. 2li test sonucuna gore doktor neden nipt yaptirdin bir sıkıntı yok dedi ama icimin rahat etmesi icin ben tercih etmiştim. Cunku 2li test yaniltici, cevremde de 2lide olumsuz sonuc olup saglikli dunyaya gelen bebekler var, icinizi ferah tutun, guzel haberler alirsiniz insallah Allah büyüktür🙏💐