Suzaneker 10 haftalik gebeydim 7ci haftada kalbi durmus gece kanamam geldi nasil kendime gelecem cok canim yaniyor kizlar birseyler soyleyin bana nasil teselli edecem kendimi
Gezenlady Suzaneker ahhh bacım benımde başımdan geçti Allah kımseye vermesın evlat acısı🥹kürtaj olucaksın biraz kanaman oluyo ama korkma hep dua et namaz kıl ben bır ay sonra hamıle kaldım şükürler olsunki🙏🏻hep pozıtıf ol kafanı dagıt,bende cok zorlandım kımseyle göz göze gelmek istemiyodum ama eşim sayesınde hayata döndüm inanılmaz morel verdi bana kurban olurum ona💙şimdi oglumuzu beklıyoruz üç ayımız kaldı inankı mucizeler oluyo allaha sıgın 🌹
Sefanur_00 Suzaneker öncelikle size geçmiş olsun bebeğiniz için de başınız sağolsun. Aynı şeyi bende yaşadım ilk gebeliğimdi kalbini dinmeye gittiğimizde kalbinin durduğunu öğrendik dünya başıma yıkılmıştı resmen. Çok ağladım kendimi perişan ettim ama bir işe yaramıyor tabi. Sonra namaza başladım ve içimin ferahladığını hissettim. Bir de içimi rahatlatır mı bilmiyorum benim doktorum bebekte bir sıkıntı sakatlık hastalık olabileceğini o yüzden kalbini durdurduğunu söylemişti. Herşey allahtan geliyor tabi ama öyle bir bebeğe bakmak çok zor olurdu. Lütfen isyan etme rabbim geciktiriyorsa güzelleştiriyordur. Bende şuan hamileyim tekrar dualarım evlat isteyen herkesle. İnşallah en kısa en hayırlı zamanda sağlıklı evlat nasip etsin Allah🤲🏻
Firstpreg Suzaneker Çok çok geçmiş olsun, çok üzüldüm. Demek ki sağlıklı değilmiş ki Allah ona da size de yardım etmiş aslında. Çevremden hep duyduğum bir şey var, düşükten sonra daha çabuk ve kolay hamile kalındığı☺️ İnşallah sizin de öyle olacak, hiç merak etmeyin.
Koncuy69 Suzaneker canım çok geçmiş olsun. Anne olarak tabi ki üzülürsün insan üzülmez mi? Ama sağlıklı olsa dünyaya gelirdi zaten..bir daha olur inşallah. Bak benim de çocuğumun karnında ölme ihtimali varmış. Kese istediğimiz gibi büyük değil dedi. Ya böyle devam edecek ya da ölebilir dedi. Bende ilk duyduğumda çok ağladım üzüldüm ama elden gelen bir şey yok. Alan da Allah veren de Allah bizim yolumuzu kolaylaştıracaktir inşallah. 🌸
Kg16 Gezenlady siz kaç aylıkken kürtaj olmuştunuz? Benimde başıma geldi 😔 1 ay sonra hamile kalmanıza çok sevindim. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻
112112b Bende yaşadım canım aynı şeyleri bebeğimin 8. Haftada kalbi durmuş biz 12. Hafta kontrole gittiğimizde öğrendik ne kanama ne belirti az kalsın zehirlenicekmişim o yüzden şükret ve bir ay sonra hamile kaldım çok şükür
Fatmaglperi Belirtileriniz devam ediyor muydu, çok çok geçmiş olsun Allah en kısa zamanda dualarınıza güzel karşılıklar verecektir, her şeyin hayırlısı, unutulmuyor ama hafifliyor üzüntüler bende 6 ay önce kaybetmiştim
Suzaneker Fatmaglperi cok belirti verdi aslinda da ben anlamadim daha dogrusu oyle kotu seyler aklima gelmedi olmasi gereken o sandim kanama disinda cok belirti verdi ama anlamadim daha enerji hissediyordum kendimi hamilelige alistim sandim o yuzden enerjik oldum saniyordum.karnimda bebegin oldugu bolge soguktu yine sandim kesedeki sudan dolayi soguk sandim. Gouslerim hasasiyetini kaybetmeye basladi yine kotu sey dusunmedim altimdan su gelir gibiydi ben yine sandim kacirdim halbuki bunlar hepsi bebegimi kaybetdimdenmis sali gunu kurtaj olacam tek anlamadim doktorlar neden hemen almadilar 4 gun sonra otelediler ogun sormak aklima gelmedi uzuntumden
Fatmaglperi Suzaneker Ah canım benim valla tekrar çok geçmiş olsun diliyorum Allah bir daha yaşatmaz inşallah ve kürtaj sonrası da hemen toparlanırsın daha sağlıklı bir gebeliğe hazırlık yaparsınız inşallah
Gezenlady Kg16 11 haftalıktı kaybettigimde 8.haftadan sonra gelişmemiş üç hafta karnımda ölü kalmış ve benım ne bır kanamam ne bır lekelenmem vardı kontrol sırasında ögrendım eger o haftada gitmeseydım benı zehırlermiş 🥹
Unzile31 Suzaneker hayırlısı böyleymiş diye düşünerek uzulmemeye çalışacaksın drum da demişti benim bebeğimin kalbi durduginda normal gelişimi tamamlanamayan bebeği vücut atar Allah tarafından diye böyle daha hayirliydi benim.icin dedim sonra sağlıklı bebeklerin dünyaya gelecek öyle düşün bir çoğumuzun düşüğü oldu kalbi duran alınan bebekleri oldu ama sonra yoluna girebiliyor herşey kafana takmamaya çalış kuzum Allah’a havale et